Τρόποι Αποστολής

Οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής, με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης 1-3 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται αυθημερόν, εφόσον πραγματοποιηθούν έως τις 16:00 σε εργάσιμες ημέρες.

Πολιτική Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του νόμιμου παραστατικού, υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ασφαλή επιστροφή του προϊόντος και συνιστάται η χρήση ιδιωτικής μεταφορικής εταιρείας για τη διαδικασία.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, απαιτείται η προσκόμιση του παραστατικού αγοράς (απόδειξη) ώστε να ακυρωθεί. Εάν έχει εκδοθεί τιμολόγιο, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο επιστροφής.

Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προϊόντα δεν γίνονται δεκτά προς επιστροφή εάν έχουν εγκατασταθεί, χρησιμοποιηθεί ή ανοιχτεί η συσκευασία τους, εκτός αν είναι ελαττωματικά.

Σε περίπτωση λάθους από την Carelectron.gr (π.χ. ασυμφωνία παραληφθέν προϊόντος από αυτό που εμφανίζονταν στις φωτογραφίες όταν παραγγείλατε), αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη και επιβαρυνόμαστε τα έξοδα της επιστροφής εφόσον μας επιστραφεί με τη συνεργαζόμενη μεταφορική της οποίας και χρησιμοποιήσαμε για να σας στείλουμε το δέμα.

Εφόσον ο πελάτης ισχυριστεί ότι κάποιο από τα προϊόντα που παρέλαβε είναι ελαττωματικό, θα κληθεί να συμπληρώσει μία φόρμα, την οποία μπορεί να ζητήσει μέσω email στο info@carelectron.gr.

Για την υποβολή εγγύησης μπορεί να απαιτηθούν τα εξής πρόσθετα έγγραφα:

  1. Προετοιμασία των απαραίτητων εγγράφων που απαιτούνται για την υποβολή της εγγύησης (υποχρεωτικό ή προαιρετικό, ανάλογα με την περίπτωση).
  2. Κάρτα εργασιών συνεργείου για τις εργασίες κατά τη συναρμολόγηση (π.χ. για συμπιεστές εναλλασσόμενου ρεύματος, συμπιεστές με στροβιλοκινητήρες κ.λπ.).
  3. Τιμολόγιο για την αντικατάσταση του αντίστοιχου συστήματος (π.χ. για συμπιεστές AC, φίλτρα, βαλβίδες).
  4. Πιστοποιητικό εκπαίδευσης για τη συναρμολόγηση του αντίστοιχου ανταλλακτικού.
  5. Εκτυπώσεις από διαγνωστικό εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένων αντιγράφων που δείχνουν τον τύπο δοκιμής, τις ρυθμίσεις και τον κωδικό σφάλματος) για όλα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα, το σύστημα καυσίμου κ.λπ.
  6. Ο πελάτης θα πρέπει να παρέχει συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με το ελάττωμα και να αποδεχτεί την τελική εκτίμηση ή απόφαση του κατασκευαστή του προϊόντος για το αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή αν η δυσλειτουργία οφείλεται σε λάθος του τεχνικού ή του πελάτη. Ο χρόνος για την εκτίμηση από τον κατασκευαστή ή τον εμπειρογνώμονα που θα ορίσουμε εμείς στην Carelectron είναι αόριστος και εξαρτάται από τον βαθμό δυσκολίας της υπόθεσης.
  7. Τέλος, ο πελάτης συμφωνεί ότι μπορεί να διατηρηθεί τεχνική εμπειρογνωμοσύνη που ενδέχεται να οδηγήσει σε ζημιά ή καταστροφή του προϊόντος.

Αν ο πελάτης επιλέξει να του επιστραφούν χρήματα, καλύπτουμε και τα μεταφορικά έξοδα του, εφόσον το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης. Δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων μέσω αντικαταβολής.

Για αιτήματα επιστροφής, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@carelectron.gr.

Assembled with care 2016, Thessaloniki